Elindult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” Program
Feltöltés dátuma:
A WebOrigo részt vesz a programban, mint potenciális szolgáltató partner.
A „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” program keretén belül magyarországi mikro- és kisvállakozások számára nyílik lehetőség, hogy az utalványrendszeren (voucher) alapuló pályázat keretében kialakítsák, felzárkóztassák online jelenlétüket. A vouchert elnyerő pályázóknak lehetőségük van egy előre kiválasztott szolgáltatói körből kiválasztani a céljaiknak leginkább meglfelelő partnert, akiktől igényelhetik a megpályázott szolgáltatás kivitelezését.
Az alábbiakban összefoglaljuk, mit érdemes tudni pályázóként a programban való részvételről.
Kik pályázhatnak?
Az alábbi kritériumoknak megfelelő mikro-, és kisvállalkozások, egyéni vállalkozók pályázhatnak:
- Rendelkezik székhellyel, telephellyel vagy fiókteleppel Magyarország területén
- Igazoltan rendelkezik legalább 1 fő létszámmal
- Szerepel a közadózásmentes adózói adatbázisban (KOMA), vagy rendelkezik Nav 0 igazolással
- Nem áll csőd, felszámolás vagy végelszámolás alatt
A pályázók online jelenléte továbbá meg kell feleljen az alábbi kritériumok valamelyikének:
- Még nem rendelkezik saját, működő honlappal
- Internetes felülete igazoltan inaktív
- Internetes felülete nincs vagy további fejlesztésre szorul
Kik nem pályázhatnak?
Nincs lehetősége pályázni az alábbiaknak megfelelő mikro- és kisvállalkozásoknak:
- Ha nem felelnek meg a pályázati feltételeknek
- Ha konzorciumként együttesen, egy támogatási kérelmen belül jelentkeznek
Mit támogat a program?
A program általánosságban az online megjelenéshez szükséges digitális eszközöket, a közösségi médiában való megjelenést, már létező weboldalak optimalizálását, kiber-ellenállóképességük növelését, tartalomfejlesztésük támogatását, valamint az internetes értékesítést támogatja.
Ezen szolgáltatások az alábbi alapcsomagokban kerülnek megvalósításra:
„A” Digitalizációs alapcsomag
Az online jelenléthez, vagyis a saját weboldal és kapcsolódó online szolgáltatásokhoz szükséges digitális infrastruktúra kialakítását magában foglaló csomag.
Tartalma:
- Webcím (domain) foglalása 2 évre
- Tárhely (legalább 3 GB)
- E-mail postafiók biztosítása
- Kiber-ellenállóképesség növelése (SSL tanúsítvány)
- És/vagy közösségi média megjelenés támogatása maximum 24 hónapig (Facebook, LinkedIn, YouTube)
„B” Digitalizációs alapcsomag
Az alapcsomag célja az online közösségi médiában való jelenlét támogatása, erősítése.
Tartalma:
- Közösségi média oldal létrehozása és beállítása
- Kezdő tartalmak gyártása
- Közösségi média kampány tervezése és kivitelezése (minimum 6 hónapon keresztül)
Bővített csomag
Olyan kiegészítő szolgáltatások csomagja, melyek első sorban már létező weboldalak tartalmi fejlesztésére és optimalizációjára ajánlottak.
Tartalma:
- Weboldal optimalizálás (pl.: SEO)
- Magasabb szintű kiberbiztonsági megoldások
- Tartalomfejlesztés
- Professzionális webfejlesztői támogatás nyújtása (maximum 24 hónapig)
- További egy idegen nyelven történő megjelenés (legalább az alap információkra vonatkozóan)
- Webshop létrehozása és termékek feltöltése
Az alapcsomagok és a bővített csomag együttes igénybevételére is lehetőség van, úgynevezett kombinált csomagokon belül.
Mekkora a támogatás mértéke, összege?
A támogatás mértéke 100%, azaz a pályázót nem terheli költség a pályázat megvalósításának során.
Az elnyerhető összeg függ a megpályázott csomagtól:
- Alapcsomagokra elnyerhető támogatás minimum bruttó 400.000 Ft / vállalkozás
- Bővített csomagra elnyerhető támogatás maximum bruttó 1.100.000 Ft / vállalkozás
- Kombinált csomagra (alapcsomag + bővített csomag együttes igénybevétele) elnyerhető támogatás maximum bruttó 1.500.000 Ft / vállalkozás
A támogatás összege minden esetben bruttó, melynek része az igénybe vett szolgáltatás ÁFA tartalma, így az nem visszaigényelhető.
Visszatérítendő-e a támogatási összeg?
Nem.
Hol kell jelentkezni?
A támogatási kérelem benyújtására elektronikusan és postai úton is lehetőség van 2025. február 3. 8:00 órától 2025. december 31. 12:00-ig.
Online a program regisztrációs felületén
vagy
a pályázat oldaláról letölthető formanyomtatvány beküldésével, postai úton: Neumann János Nonprofit Kft., 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., 6. em.
Mi a jelentkezés menete?
Online regisztráció után a felületen elérhető űrlap kitöltése, majd az ugyanezen a felületen elérhető támogatói kérelem benyújtása szükséges.
Postai úton a pályázat oldaláról letölthető dokumentumok kitöltése és beküldése szükséges.
A beérkező, formailag megfelelt kérelmeket nem a kijelölt szolgáltatók, hanem a Neumann János Közhasznú Kft. bírálja el, beérkezési sorrendben.
Pályázóként így a támogatói kérelem benyújtása után csupán annyi a teendő, hogy megvárják pályázatuk elbírálását.
Mi a teendő, ha a jelentkezés sikeres volt, és megérkezett a voucher?
A kiállított vouchert a pályázó egy általa kiválasztott szolgáltatónál érvényesítheti. A programban résztvevő szállító partnerek - mint például a WebOrigo -, listája elérhető a projekt ismertető oldalán.
Mi a projekt időtartama?
A projekt kezdeti dátuma minden esetben a voucher kibocsátásának napja. Innentől számolva lekésőbb 6 hónapon belül meg kell kezdeni a projekt végrehajtását, melyre a kezdeti dátumtól számítva összesen 24 hónap áll rendelkezésre.
Fenntartási kötelezettség
A pályázó kötelessége, hogy az elkészült webes felületet és kapcsolódó szolgáltatásokat, tartalmakat fenntartja a projekt befejezését követő 12 hónapig. Ennek elmulasztása a támogatás visszafizetésének terhét vonja magával.
A WebOrigo, mint szolgáltató:
Cégünk, a WebOrigo Magyarország Zrt. is részt vesz a programban, mint szolgáltató. Az általunk első sorban kínált szolgáltatói csomag a Kombinált Projekt I., mely az „A” Alapcsomagot és a Bővített csomagot foglalja magában:
A WebOrigo által kínált Kombinált Projekt I. csomag tartalma:
- Webcím (domain) foglalása 2 évre
- Weblap elkészítése
- Tartalomkezelő rendszer, annek használatához segédanyag biztosítása
- E-mail postafiók biztosítása
- Kiber-ellenállóképesség növelése (SSL tanúsítvány)
- Logó tervezés
- Grafikai tervezés
- Dinamikus elemek beépítése
- Analitikai integráció
- Közösségi média integráció a weboldalba
- Közösségi média profil létrehozása
- Közösségi média tippek, trükkök
- Weblap dinamikus tartalmak beépítése
- Weblap keresőoptimalizálás
- Weblap tartalomfejlesztés
- Többnyelvűsített weboldal
- Webshop létrehozás és termékfelöltés
- Professzionális informatikai támogatás
Dolgozzunk együtt!
Amennyiben kérdése van, vagy szeretne velünk dolgozni, keressen minket az alábbi elérhetőségeken:
Sonkodi Ádám, +36 30 688 6846 | adam.sonkodi@weborigo.eu
vagy e-mailben az info@weborigo.eu címen.
Iratkozzon fel a hírlevelünkre!
Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhessen legújabb projektjeinkről és technológiai újdonságainkról.
Trendek és kereslet előrejelzése: A mesterséges intelligencia ereje a készlet-előrejelzésben
A készletgazdálkodás minden vállalkozás kritikus szempontja, amely befolyásolja a költségeket, az ügyfelek elégedettségét és az általános nyereségességet. Hagyományosan a készlet-előrejelzés kézi módszerekre és a múltbeli adatok elemzésére támaszkodott, ami gyakran pontatlanságot és hatástalanságot eredményezett. A mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás megjelenésével azonban a vállalkozásoknak ma már hatékony eszközök állnak rendelkezésükre a trendek és a kereslet soha nem látott pontosságú előrejelzéséhez. Ebben a cikkben a mesterséges intelligencia átalakító erejét vizsgáljuk a készlet-előrejelzésben, és azt, hogy a vállalkozások hogyan használhatják ki ezeket a technológiákat ellátási láncuk működésének optimalizálására.