Elindult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” Program | Sonkodi Ádám kollégánk várja a hívását: +36 30 688 6846

Elindult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” Program

Feltöltés dátuma:

A WebOrigo részt vesz a programban, mint potenciális szolgáltató partner.

A „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” program keretén belül magyarországi mikro- és kisvállakozások számára nyílik lehetőség, hogy az utalványrendszeren (voucher) alapuló pályázat keretében kialakítsák, felzárkóztassák online jelenlétüket. A vouchert elnyerő pályázóknak lehetőségük van egy előre kiválasztott szolgáltatói körből kiválasztani a céljaiknak leginkább meglfelelő partnert, akiktől igényelhetik a megpályázott szolgáltatás kivitelezését.

Az alábbiakban összefoglaljuk, mit érdemes tudni pályázóként a programban való részvételről.

Kik pályázhatnak?

Az alábbi kritériumoknak megfelelő mikro-, és kisvállalkozások, egyéni vállalkozók pályázhatnak:

  • Rendelkezik székhellyel, telephellyel vagy fiókteleppel Magyarország területén
  • Igazoltan rendelkezik legalább 1 fő létszámmal
  • Szerepel a közadózásmentes adózói adatbázisban (KOMA), vagy rendelkezik Nav 0 igazolással
  • Nem áll csőd, felszámolás vagy végelszámolás alatt

A pályázók online jelenléte továbbá meg kell feleljen az alábbi kritériumok valamelyikének:

  • Még nem rendelkezik saját, működő honlappal
  • Internetes felülete igazoltan inaktív
  • Internetes felülete nincs vagy további fejlesztésre szorul

Kik nem pályázhatnak?

Nincs lehetősége pályázni az alábbiaknak megfelelő mikro- és kisvállalkozásoknak:

  • Ha nem felelnek meg a pályázati feltételeknek
  • Ha konzorciumként együttesen, egy támogatási kérelmen belül jelentkeznek

Mit támogat a program? 

A program általánosságban az online megjelenéshez szükséges digitális eszközöket, a közösségi médiában való megjelenést, már létező weboldalak optimalizálását, kiber-ellenállóképességük növelését, tartalomfejlesztésük támogatását, valamint az internetes értékesítést támogatja.

Ezen szolgáltatások az alábbi alapcsomagokban kerülnek megvalósításra:


„A” Digitalizációs alapcsomag

Az online jelenléthez, vagyis a saját weboldal és kapcsolódó online szolgáltatásokhoz szükséges digitális infrastruktúra kialakítását magában foglaló csomag.

Tartalma:

  • Webcím (domain) foglalása 2 évre
  • Tárhely (legalább 3 GB)
  • E-mail postafiók biztosítása
  • Kiber-ellenállóképesség növelése (SSL tanúsítvány)
  • És/vagy közösségi média megjelenés támogatása maximum 24 hónapig (Facebook, LinkedIn, YouTube)

„B” Digitalizációs alapcsomag

Az alapcsomag célja az online közösségi médiában való jelenlét támogatása, erősítése.

Tartalma:

  • Közösségi média oldal létrehozása és beállítása
  • Kezdő tartalmak gyártása
  • Közösségi média kampány tervezése és kivitelezése (minimum 6 hónapon keresztül)

Bővített csomag

Olyan kiegészítő szolgáltatások csomagja, melyek első sorban már létező weboldalak tartalmi fejlesztésére és optimalizációjára ajánlottak.

Tartalma:

  • Weboldal optimalizálás (pl.: SEO)
  • Magasabb szintű kiberbiztonsági megoldások
  • Tartalomfejlesztés
  • Professzionális webfejlesztői támogatás nyújtása (maximum 24 hónapig)
  • További egy idegen nyelven történő megjelenés (legalább az alap információkra vonatkozóan)
  • Webshop létrehozása és termékek feltöltése

Az alapcsomagok és a bővített csomag együttes igénybevételére is lehetőség van, úgynevezett kombinált csomagokon belül.

Mekkora a támogatás mértéke, összege?

A támogatás mértéke 100%, azaz a pályázót nem terheli költség a pályázat megvalósításának során. 

Az elnyerhető összeg függ a megpályázott csomagtól:

  • Alapcsomagokra elnyerhető támogatás minimum bruttó 400.000 Ft / vállalkozás
  • Bővített csomagra elnyerhető támogatás maximum bruttó 1.100.000 Ft / vállalkozás
  • Kombinált csomagra (alapcsomag + bővített csomag együttes igénybevétele) elnyerhető támogatás maximum bruttó 1.500.000 Ft / vállalkozás

A támogatás összege minden esetben bruttó, melynek része az igénybe vett szolgáltatás ÁFA tartalma, így az nem visszaigényelhető.

Visszatérítendő-e a támogatási összeg?

Nem.

Hol kell jelentkezni?

A támogatási kérelem benyújtására elektronikusan és postai úton is lehetőség van 2025. február 3. 8:00 órától 2025. december 31. 12:00-ig.

Online a program regisztrációs felületén

vagy

a pályázat oldaláról letölthető formanyomtatvány beküldésével, postai úton: Neumann János Nonprofit Kft., 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., 6. em.

Mi a jelentkezés menete?

Online regisztráció után a felületen elérhető űrlap kitöltése, majd az ugyanezen a felületen elérhető támogatói kérelem benyújtása szükséges.

Postai úton a pályázat oldaláról letölthető dokumentumok kitöltése és beküldése szükséges.

A beérkező, formailag megfelelt kérelmeket nem a kijelölt szolgáltatók, hanem a Neumann János Közhasznú Kft. bírálja el, beérkezési sorrendben.

Pályázóként így a támogatói kérelem benyújtása után csupán annyi a teendő, hogy megvárják pályázatuk elbírálását.

Mi a teendő, ha a jelentkezés sikeres volt, és megérkezett a voucher? 

A kiállított vouchert a pályázó egy általa kiválasztott szolgáltatónál érvényesítheti. A programban résztvevő szállító partnerek - mint például a WebOrigo -, listája elérhető a projekt ismertető oldalán.

Mi a projekt időtartama?

A projekt kezdeti dátuma minden esetben a voucher kibocsátásának napja. Innentől számolva lekésőbb 6 hónapon belül meg kell kezdeni a projekt végrehajtását, melyre a kezdeti dátumtól számítva összesen 24 hónap áll rendelkezésre.

Fenntartási kötelezettség

A pályázó kötelessége, hogy az elkészült webes felületet és kapcsolódó szolgáltatásokat, tartalmakat fenntartja a projekt befejezését követő 12 hónapig. Ennek elmulasztása a támogatás visszafizetésének terhét vonja magával.

A WebOrigo, mint szolgáltató:

Cégünk, a WebOrigo Magyarország Zrt. is részt vesz a programban, mint szolgáltató. Az általunk első sorban kínált szolgáltatói csomag a Kombinált Projekt I., mely az „A” Alapcsomagot és a Bővített csomagot foglalja magában:


A WebOrigo által kínált Kombinált Projekt I. csomag tartalma:

  • Webcím (domain) foglalása 2 évre
  • Weblap elkészítése
  • Tartalomkezelő rendszer, annek használatához segédanyag biztosítása
  • E-mail postafiók biztosítása
  • Kiber-ellenállóképesség növelése (SSL tanúsítvány)
  • Logó tervezés
  • Grafikai tervezés
  • Dinamikus elemek beépítése
  • Analitikai integráció
  • Közösségi média integráció a weboldalba
  • Közösségi média profil létrehozása
  • Közösségi média tippek, trükkök
  • Weblap dinamikus tartalmak beépítése
  • Weblap keresőoptimalizálás
  • Weblap tartalomfejlesztés
  • Többnyelvűsített weboldal
  • Webshop létrehozás és termékfelöltés
  • Professzionális informatikai támogatás

Dolgozzunk együtt!

Amennyiben kérdése van, vagy szeretne velünk dolgozni, keressen minket az alábbi elérhetőségeken:

Sonkodi Ádám, +36 30 688 6846  | adam.sonkodi@weborigo.eu

vagy e-mailben az info@weborigo.eu címen.

 

Iratkozzon fel a hírlevelünkre!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhessen legújabb projektjeinkről és technológiai újdonságainkról.

Elindult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” Program

A WebOrigo részt vesz a programban, mint potenciális szolgáltató partner.

Trendek és kereslet előrejelzése: A mesterséges intelligencia ereje a készlet-előrejelzésben

A készletgazdálkodás minden vállalkozás kritikus szempontja, amely befolyásolja a költségeket, az ügyfelek elégedettségét és az általános nyereségességet. Hagyományosan a készlet-előrejelzés kézi módszerekre és a múltbeli adatok elemzésére támaszkodott, ami gyakran pontatlanságot és hatástalanságot eredményezett. A mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás megjelenésével azonban a vállalkozásoknak ma már hatékony eszközök állnak rendelkezésükre a trendek és a kereslet soha nem látott pontosságú előrejelzéséhez. Ebben a cikkben a mesterséges intelligencia átalakító erejét vizsgáljuk a készlet-előrejelzésben, és azt, hogy a vállalkozások hogyan használhatják ki ezeket a technológiákat ellátási láncuk működésének optimalizálására.