RMS – Foglaláskezelő rendszerek fejlesztése

RMS – Reservation Management System

Mi az RMS?

Az RMS (Reservation Management System, vagy magyarul foglaláskezelő rendszer) nevéből adódóan egy olyan rendszert jelent, ami a beérkező foglalásokat kezeli, így azok könnyedén rögzíthetőek, visszakereshetőek vagy éppen módosíthatóak lesznek.

Kinek ajánlott a foglaláskezelő rendszer alkalmazása?

Általánosságban foglaláskezelő rendszereket a közlekedés, a vendéglátás, a létesítmények és a különféle események területén alkalmazzák, de emellett bármely vállalkozás – amelynek valamennyi foglalást is kezelnie kell – számára jó döntés lehet egy egyedi RMS bevezetése. A szoftver számos előnnyel jár, arról nem is beszélve, hogy megnövekedett forgalom és vevőszám esetén a rendelések kezelése rendkívül problémássá válhat, és az emberi hibázás valószínűsége is a sokszorosára nőhet, ami a hatékonyság és a profit csökkenéséhez vezet.

RMS rendszerek funkciói

Foglalási naptár

Az foglaláskezelő rendszer elsődleges célja a foglalások digitalizálása egy könnyen kezelhető foglalási naptárba. A foglalást rengeteg automatizált folyamat segíti elő – mint például az automatikus időbélyeg, értesítések kiküldése – így sok időt és energiát spórolhatunk meg egy ilyen rendszer alkalmazásával.

A felhasználóknak lehetőségük van online időpontot foglalni, amely sokkal több potenciális vásárlót jelent számunkra, hiszen ez egy kényelmesebb, gyorsabb megoldás, mintha telefonon vagy személyesen intézték volna a foglalást.

A foglalások bárki számára könnyedén áttekinthetőek az alkalmazásban, valamint, ha jogosultságunk van hozzá, akkor egyszerűen módosíthatjuk őket anélkül, hogy bármiféle komplikációba is ütköznénk.

Sőt, egy jól felépített foglaláskezelő rendszerben üzemeltetőként komolyabb informatikai tudás nélkül módosíthatjuk az elérhető időpontokat, megtekinthetjük a foglalások részleteit, valamint a különböző paramétereket (például ár, típus vagy hogy maximum hány fő foglalhat az adott helyre) is egyszerűen módosíthatjuk.

Beléptető rendszer integrációja

Ha foglaláskezelő rendszerrel dolgozunk, akkor bármikor integrálható valamilyen beléptető rendszer is. A megvásárolt belépőkhöz például lehetőségünk van további azonosítókat fűzni, ezáltal a beléptető kapuknál alkalmazott QR-, vagy vonalkódos rendszer is problémamentesen, megfelelően fog működni.

Kétirányú kommunikáció

Egyedi foglaláskezelő rendszerbe integrálhatóak marketing célú modulok is, amelyek számos információval és tudnivalóval szolgálják a vezetőséget. A szoftver használata során a felhasználó személyre szabott élményhez juthat hozzá, kedvezményekről kaphat szóróanyagot és a rendszer a személyes adatait is nyilvántarthatja, hogy ezáltal sokkal gördülékenyebb lehessen az ügyintézés.

Statisztikák, kimutatások

A foglaláskezelő rendszerrel rengeteg adatot gyűjthetünk a felhasználókról és a vásárlásaikról, és ezekből számtalan különféle kalkulációt végezhetünk. Ennek köszönhetően olyan statisztikák, kimutatások kerülnek a birtokunkba, melyek pontosan tükrözik a cég teljesítményét és rávilágítanak az esetleges hibákra, a vállalat azon területére, amire mérsékelten figyelnünk kell.

Testreszabhatóság

Fontos tudni, hogy a fejlesztés során egy olyan foglaláskezelő rendszert építünk fel, ami teljes mértékben egyedi, az Ön igényeire van szabva és ezáltal csakis olyan funkciókat tartalmaz, amelyre vállalkozásának valóban szüksége van.

Értékesítés

A foglaláskezelő rendszert összeköthetjük bármilyen számlázási szoftverrel, így nem kell többé a papírmunkával bajlódnunk, hiszen az értékesítés megtörténtével automatikusan kiállításra kerül a számla, amelyet elsősorban e-mailben, de akár papír alapon is eljuttathatunk a vevő részére.

Mindemellett lehetőségünk van rögzíteni minden egyes értékesítést az adatbázisunkban, így azok bármikor és bárhonnan visszakereshetők. Az adatmentésnek hála különféle statisztikákat, kimutatásokat is generálhatunk, ezáltal pedig átláthatóbb képet kaphatunk cégünk eredményeiről.

Felhasználási példák

Beléptetőkapus integráció

Jó példa lehet egy online foglalási rendszer bevezetése egy fizikai létesítményhez. Így a telefonon, e-mailen érkező foglalások egyből a felhő alapú rendszerbe vezethetőek be, az érdeklődők pedig rögtön láthatják a szabad időpontokat.

Ebbe a rendszerbe integrálni lehet a beléptetőkapukat és a recepciós kollégák számítógépeit, így egyetlen online rendszer képes lesz a létesítmény minden foglalási folyamatát kiszolgálni.

Klubszoba rendszer

Ugyancsak valósítottunk már meg klubszoba elképzeléseket. Ezen rendszerek lényege, hogy emberi beavatkozás nélkül, online foglalással és online ajtónyitással lehet bejutni a klubszobába. A foglaláskezelő rendszer menedzseli a szabad és foglalt időszakokon túl a fogyasztást is.

Gyakran Ismételt Kérdések

Iratkozzon fel a hírlevelünkre!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhessen legújabb projektjeinkről és technológiai újdonságainkról.

További ajánlott termékeink