Elindult az InstaBot

Feltöltés dátuma:

Elindult az InstaBot, a WebOrigo első saját fejlesztésű marketing automatizációs szoftvere, mely teljes mértékben saját, házon belüli beruházásból valósult meg.

Az InstaBotról:

„Az első 100%-ban hazai fejlesztésű Instagram robot elkészült! Mit is jelent ez? Azt, hogy a forradalmi marketing eszköz hazánkban is elérhetővé vált. Automatikus likeolás, követés és sok más jó funkcióval indulunk, amely kihasználja az Instagram értesítéseiből származó elérést. Állítsd be mit szeretnél... Hastagek alapján vagy terület alapján elérni a piaci célcsoportod? Lehetséges! Február 22-én ingyenes teszt időszakot indítunk, amellyel egyidejűleg, a rendszer kilövését is tervezzük.” - instabot.hu

Hogy mire is jó az InstaBot? Segítségével emberek millióit érhetjük el az Instagramon egy-egy szűrő segítségével, mely teljes mértékben automatizálható. Ez nem csak effektív, hanem költséghatékony megoldás is a közösségi oldalak népszerűsítésére.

„Szerezz több követőt Instagram profilodra, építs közösséget könnyen és gyorsan!” ahogy az InstaBot címoldalán olvasható.

Milyen fontos funkciói vannak?
- Készítsen személyre szóló kommentet minden követőnek: azaz lehetősége van az előfizetőknek egyedi tartalmak létrehozására
- Építsen érdeklődő és számára fontos közösséget hatékonyan: a közösségi média szóban is már benne van, hogy az értéket az adja, ha a közösségnek minél több, számunkra értékes tagja van
- Szűrje meg a célközönségét, célozzon pontosan: az InstaBot olyan eszközöket ad a kezébe, mint például a posztok 70+ nyelven történő elemzése, melynek segítségével

Ezek a legfontosabb alapértékek, melyek mentén az InstaBot létrejött. A fejlesztés 2018 decemberében kezdődött el, az első nyílt napot 2019. február 22-én tartottuk.

Az InstaBot kialakítása során ügyeltünk arra, hogy maximálisan automatizálva legyen minden folyamat. Külön admin felület van a viszonteladó partnereknek, valamint az adminisztrátor munkatársainknak. Beépített kártyás fizetéssel azonnal igénybe vehető a szolgáltatás, és automatikusan készít a rendszer díjbekérőt, valamint elektronikus számlát.

Értékesítése viszonteladó partnereken keresztül történik, akik egyedi, saját logóval ellátott rendszert kapnak, így egyedi, saját márkás termékként értékesíthetik ügyfeleiknek.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhessen legújabb projektjeinkről és technológiai újdonságainkról.

Óvakodjon a WebOrigo-t megszemélyesítő csalóktól

Tudomásunkra jutott, hogy gátlástalan személyek meggyőző átverések létrehozására használják cégünk nevét és logóját. Ezek a csalók gyakran használnak megtévesztő e-maileket, hamis weboldalakat vagy közösségi média profilokat, amelyek megpróbálják utánozni hivatalos csatornáinkat. Céljuk az, hogy a felhasználókat érzékeny személyes adatok, például bejelentkezési adatok, pénzügyi adatok vagy egyéb bizalmas adatok kiadására csábítsák.

10 gyakori SEO hibák elkerülése az e-kereskedelemben

A keresőoptimalizálás (SEO) kulcsfontosságú minden e-kereskedelmi vállalkozás sikeréhez. Ez a kulcsa annak, hogy webáruháza jól szerepeljen a keresőmotorok találati listáján, vonzza az organikus forgalmat, és végső soron az eladásokat. Vannak azonban olyan gyakori SEO hibák, amelyeket az e-kereskedelmi vállalkozások gyakran elkövetnek, és amelyek akadályozhatják növekedésüket és sikerüket. Ebben a cikkben 10 ilyen gyakori SEO hibát emelünk ki, és betekintést nyújtunk abba, hogyan kerülheti el őket.