TikTok, mint új platform lehetőségei

Feltöltés dátuma:

Valószínűsíthetően senkinek nem kell bemutatni a TikTok-ot és az azt körülvevő kultúrát és kultuszt. Az alkalmazás világszintű terjedését a 2018-as évnek köszönheti, azóta pedig az élére tört a hozzáférhető alkalmazások körének és jelenleg is tartja élbeli pozícióját. Az applikáció kulcsa a rövid, de szinte számszerűsíthetetlen videók léte, amellyel a felhasználók egyszerre tartalom szolgáltatók és fogyasztók. Cikkünkből megtudhatja a TikTok legfontosabb lehetőségeit. 

Milyen lehetőségek rejtőzhetnek, egy elsősorban fiataloknak szánt applikációban?

SZÓRAKOZÁS

Alapjaiban véve a szórakozás, mint lehetőség sem elfelejtendő célja az applikációnak (főleg egy járványhelyzet idején). Minél szórakoztatóbbnak van feltűntetve egy alkalmazás, annál nagyobb letöltést generálhat. A TikTok maga, már így is hatalmas nagy népszerűségnek örvend főleg a „fiatalok” körében, de az idősebb korosztályt is erősen kezdi megnyerni magának. Tehát az a tény, hogy hosszú időre képes lekötni és szórakoztatni a felhasználót (hiszen személyre szabható), már önmagában hatalmas potenciált jelent.

TÁJÉKOZÓDÁS

Bár a felhasználóknak nem ez a platform a fő információforrás, azért a TikTok mindenképpen szolgálja a tájékozódást a világ hírei között. Az sem újdonság, hogy egyes megosztóbb híreket felkap a felhasználósereg, hogy kiálljanak egy adott ügy mellett vagy ellenezzék azt. Fontos tehát megjegyezni, hogy a TikTok, mint alkalmazás a tájékozódásnak is tered ad főleg olyan felhasználók számára, akik nem preferálják az írott sajtót.

KARRIER

Napjainkban azért tömegesen bukkannak fel a tehetségesebbnél, tehetségesebbnek tartott énekesek, táncosok, művészek. Mivel ez tény, az is tény, hogy éppen ezért nehéz az ilyen egyéneknek kitűnniük a tömegből. Erre például tökéletes a TikTok, ugyanis itt bárki meg tudja mutatni, hogy miben tehetséges és ha megfelelően van tálalva és kis szerencsével felkapják egy személy alkotását, úgy van esélye arra, hogy az „5 perces hírnév” -ből kitörjön és véghez vigye vágyott karrierterveit.

HIRDETÉS, HIRDETÉS, HIRDETÉS…

Utoljára maradt az applikációban rejlő legerősebb lehetőség: a promóció. Mivel az alkalmazásban hirdetések, reklámok jelennek meg, így elég erős befolyást tud ez gyakorolni a fiatal felhasználókra. Legyen szó étteremről, kávézóról vagy bármilyen termék márkájáról és egyéb szolgáltatásokról, nagy potenciált rejt magában a TikTok-on történő hirdetések megjelenítése.

Összességében maga a platform és a vele járó lehetőségek, egyelőre főleg azon egyéneknek fogja a tetszését elnyerni, akik egyrészt pusztán a szórakozás kedvéért töltik le az alkalmazást vagy azért, hogy sikeresen el tudjanak adni valamit, nevezetesen egy terméket, szolgáltatást vagy esetleg önmagukat.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhessen legújabb projektjeinkről és technológiai újdonságainkról.

A hagyományos finanszírozástól a DeFi-ig: A bankszektor fejlődésének megértése

Az elmúlt években a banki és pénzügyi szféra a technológiai fejlődés és a paradigmaváltás hatására mélyreható átalakuláson ment keresztül. Ennek az evolúciónak az egyik legjelentősebb fejleménye a decentralizált pénzügyek (DeFi) térhódítása, amely megkérdőjelezi a hagyományos bankrendszerek dominanciáját. Ennek az átalakulásnak a megértéséhez fel kell tárni a hagyományos pénzügyek gyökereit, fel kell ismerni korlátait, és fel kell ismerni a DeFi innovatív lehetőségeit.

Tokenomics: Sikeres tokengazdaság kialakítása

Ahogy a blokklánc és a kriptovaluták világa folyamatosan fejlődik, a tokenomika koncepciója a sikeres blokkláncprojektek tervezésének alapvető szempontjává vált. A tokenomika, amely a "token" és a "közgazdaságtan" szavakból képzett szóösszetétel, a blokklánc-ökoszisztéma alapjául szolgáló gazdasági és ösztönző struktúrákra utal. Ez különböző szempontokat foglal magában, mint például a tokenek létrehozása, elosztása, hasznossága és irányítása. Ebben a cikkben a sikeres tokengazdaság kialakításának legfontosabb alapelveibe és szempontjaiba merülünk bele.