TikTok reklámozás: kizárólag szerződött partneren keresztül juthat hozzá a kifejezetten olcsó kattintásokhoz

Feltöltés dátuma:

A TikTok-kal egyszerű hirdetni, a TikTok-kal egyszerű pénzt keresni. Eddig ezen a platformon csak szerződött partnereken keresztül lehetett hirdetni. A „TikTok for Business” pedig egyfajta üzleti platformként szolgál és fizetős marketing szolgáltatásokat lehet rajta keresztül igénybe venni. Tehát a szolgáltatás megjelenése után már magánemberként is lehetőség adódik a hirdetések elindítására. Cikkünkből megtudhatja a TikTok reklámozás nagy titkát: kizárólag szerződött partneren keresztül juthat hozzá a kifejezetten olcsó kattintásokhoz.

TikTok for Business

Azt tudni kell a TikTok-ról, mint alkalmazásról hirdetői szemmel, hogy a felhasználók közel fele, nem használ más platformot, tehát például Facebook-ot vagy Instagram-ot sem. A tartalmak terjedése földrajzi elhelyezkedéstől is függ, tehát ha valaki videót publikál magyarországi SIM-kártyával, akkor elsősorban Magyarországon kezd el terjedni a videója.

Több fajta fiókot is létrehozhatunk, van a személyes vagy például az üzleti fiók is. Az a közös kettejükben, hogy egyik sem szükséges a hirdetéshez, mert ahhoz külön hirdetési fiók szükséges. A hirdetési fiók pedig önállóan létezik. Ami a TikTok hirdetést például előbbre helyezi más platformokkal szemben az az, hogy itt az elérések növeléséhez nem szükségesek a követők sem, ugyanis az adott posztokat a követők helyett az érdeklődőknek fogja mutatni az alkalmazás.

Ahogy szokás mondani: társasággal jó az élet. Ahogy most lehet kijelenteni: szerződött partnerrel jó hirdetni a TikTok-on.

Ügynökségi partnereken keresztül is, több hirdetési lehetőség rendelkezésünkre áll. A különbség abban rejlik, hogy különféle hosszúságú videók, másfajta megjelenési módszerrel és természetesen más-más költséggel jelennek meg. Tehát vagy ahhoz kell ügynökségi partner, hogy maga a hirdetés fusson vagy ahhoz például, hogy az egyenlegünket fel tudjuk tölteni, hiszen annak erejéig fut egy-egy hirdetés.

Egy márkás, foglalás típusú hirdetés, amely hatalmas nézettséget képes generálni (kb. 5 millió fő) az 50 ezer dollárba, tehát kb. 15 millió forintba kerül. Ha pedig ezt lebontjuk, akkor kb. 3 Ft egy darab megtekintés. Ezzel együtt, ha szeretnénk elszakadni az ügynökségi partnerektől picit jobban, akkor már egy darab megtekintés kb. 10 Ft.

Összességében látható, hogy bár egyes esetekben előre kell nagyobb pénzt kiadnia a hirdetőnek, de ügynökségen keresztül azért sokkal olcsóbban lehet „kattintásokhoz” hozzájutni, mint szerződött partnerek nélkül. Tehát a hirdetőknek mindenképpen meg kell fontolniuk, hogy előre adnak ki nagyobb összeget a nagyobb nézettségért vagy később fizetnek többet, kevesebb nézettségért.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhessen legújabb projektjeinkről és technológiai újdonságainkról.

Trendek és kereslet előrejelzése: A mesterséges intelligencia ereje a készlet-előrejelzésben

A készletgazdálkodás minden vállalkozás kritikus szempontja, amely befolyásolja a költségeket, az ügyfelek elégedettségét és az általános nyereségességet. Hagyományosan a készlet-előrejelzés kézi módszerekre és a múltbeli adatok elemzésére támaszkodott, ami gyakran pontatlanságot és hatástalanságot eredményezett. A mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás megjelenésével azonban a vállalkozásoknak ma már hatékony eszközök állnak rendelkezésükre a trendek és a kereslet soha nem látott pontosságú előrejelzéséhez. Ebben a cikkben a mesterséges intelligencia átalakító erejét vizsgáljuk a készlet-előrejelzésben, és azt, hogy a vállalkozások hogyan használhatják ki ezeket a technológiákat ellátási láncuk működésének optimalizálására.

Szabályozási megfelelés és jogi megfontolások a közüzemi NFT-kkel kapcsolatban

Mivel a nem-kinyerhető közüzemi tokenek (NFT-k) egyre nagyobb teret nyernek a különböző iparágakban, a fejlesztők, a vállalkozások és a felhasználók számára létfontosságú, hogy eligazodjanak a jogi környezetben, és biztosítsák a szabályozási követelményeknek való megfelelést. Miközben a közüzemi NFT-k innovatív megoldásokat kínálnak a tulajdonjog, a hozzáférés-szabályozás és a digitális eszközkezelés terén, jogi kihívásokat is felvetnek a szellemi tulajdonjogokkal, az értékpapír-szabályozással, az adatvédelemmel és a fogyasztóvédelemmel kapcsolatban. Ebben a cikkben a közüzemi NFT-kkel kapcsolatos legfontosabb jogi megfontolásokat és szabályozási megfelelési kérdéseket vizsgáljuk meg, és útmutatást adunk a hatékony navigálásukhoz.