Tömeges SMS marketing előnye a hagyományossal szemben
Feltöltés dátuma:
Napjainkat már behálózza az internet és a hozzá tartozó telefonos alkalmazások, mint például a Messenger, ahol már magánszemélyek, intézmények, cégek is korlátlanul tudnak üzenetet küldeni egymásnak. A múltunkból fennmaradó SMS, mint üzenetküldő forma azonban még egyáltalán nem halványult el a használatát tekintve.
Sokoldalú felhasználás
Az SMS, amely egyébként egy általánosan elterjedt kommunikációs forma közkedvelt mind az üzleti, mind a magánéletben. A tömeges SMS segítségével pedig, egy előre megadott címlistára egyidőben lehet elküldeni az általunk pontosan meghatározott szöveget. Elsősorban azoknak hasznos a tömeges SMS küldésének lehetősége, akiknek rendelkezésére áll egy nagyobb ügyfél vagy közösségi kör.
Hatékony telefonos marketing-kommunikáció.
Ha az ár / érték arányra gondolunk vagy az eredményességre, akkor a tömeges SMS, mint marketing eszköz hatékonyabb a hagyományos online marketing eszközöknél. Egy megfelelően megírt és elkészített SMS-kampány tömegeket képes megmozgatni és sokkal költséghatékonyabb társainál.
Ha megfelelő módszereket alkalmazunk a tömeges SMS küldésekor, akkor egyrészt személyessé tehetjük az üzenetet úgy, hogy az adatbázisban tárolt név alapján szólítjuk meg a címzettet. Ez a fajta kommunikáció annak is teret ad, hogy a címzett visszajelzést tudjon adni, egyéb esetekben akár magában a marketingkampányban is részt vehet, tehát interakciódús is. A kiküldött üzenetek pedig statisztikailag feldolgozhatóak és tapasztalatokat szűrhetünk le belőlük.
Összességében a tömeges SMS küldése egy erős marketing kommunikációt jelent a mai napig. További előnyeiről a következő, tömeges SMS-ről szóló cikkünkben fogunk beszámolni.
Iratkozzon fel a hírlevelünkre!
Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhessen legújabb projektjeinkről és technológiai újdonságainkról.
UX-tesztelés és felhasználói visszajelzések gyűjtése a kivételes felhasználói felülethez
A mai, rendkívül versenyképes digitális környezetben a kivételes felhasználói felület (UI) létrehozása kulcsfontosságú a sikerhez. De hogyan biztosíthatja, hogy a felhasználói felület kialakítása valóban megfeleljen a felhasználók igényeinek és elvárásainak? A válasz a felhasználói élmény (UX) tesztelése és a felhasználói visszajelzések gyűjtése. Ebben az átfogó cikkben mélyen belemerülünk ezeknek a gyakorlatoknak a fontosságába, és részletes betekintést nyújtunk abba, hogyan segíthetnek Önnek egy olyan kiemelkedő felhasználói felület kialakításában, amely rezonál a közönségére.
Navigálás a SEO eszköztárban: Hogyan válasszuk ki az igényeinknek megfelelő SEO-eszközöket?
A keresőoptimalizálás (SEO) folyamatosan fejlődő világában a versenyképesség és a relevancia megőrzéséhez nagy teljesítményű SEO-eszközök segítségére van szükség. Ezek az eszközök segíthetnek Önnek elemezni webhelye teljesítményét, azonosítani a fejlesztendő területeket, és nyomon követni az idővel elért eredményeket. Mivel azonban nagyszámú SEO-eszköz áll rendelkezésre, elengedhetetlen, hogy az Ön egyedi igényeinek megfelelően válassza ki a megfelelőt. Ebben a cikkben a legjobb SEO-eszközök közül néhányat vizsgálunk meg, és útmutatást adunk, hogyan választhatja ki a SEO-stratégiájához legmegfelelőbbeket.