Tömeges SMS marketing előnye a hagyományossal szemben

Feltöltés dátuma:

Napjainkat már behálózza az internet és a hozzá tartozó telefonos alkalmazások, mint például a Messenger, ahol már magánszemélyek, intézmények, cégek is korlátlanul tudnak üzenetet küldeni egymásnak. A múltunkból fennmaradó SMS, mint üzenetküldő forma azonban még egyáltalán nem halványult el a használatát tekintve. 

Sokoldalú felhasználás

Az SMS, amely egyébként egy általánosan elterjedt kommunikációs forma közkedvelt mind az üzleti, mind a magánéletben. A tömeges SMS segítségével pedig, egy előre megadott címlistára egyidőben lehet elküldeni az általunk pontosan meghatározott szöveget. Elsősorban azoknak hasznos a tömeges SMS küldésének lehetősége, akiknek rendelkezésére áll egy nagyobb ügyfél vagy közösségi kör.

Hatékony telefonos marketing-kommunikáció.

Ha az ár / érték arányra gondolunk vagy az eredményességre, akkor a tömeges SMS, mint marketing eszköz hatékonyabb a hagyományos online marketing eszközöknél. Egy megfelelően megírt és elkészített SMS-kampány tömegeket képes megmozgatni és sokkal költséghatékonyabb társainál.

Ha megfelelő módszereket alkalmazunk a tömeges SMS küldésekor, akkor egyrészt személyessé tehetjük az üzenetet úgy, hogy az adatbázisban tárolt név alapján szólítjuk meg a címzettet. Ez a fajta kommunikáció annak is teret ad, hogy a címzett visszajelzést tudjon adni, egyéb esetekben akár magában a marketingkampányban is részt vehet, tehát interakciódús is. A kiküldött üzenetek pedig statisztikailag feldolgozhatóak és tapasztalatokat szűrhetünk le belőlük.

Összességében a tömeges SMS küldése egy erős marketing kommunikációt jelent a mai napig. További előnyeiről a következő, tömeges SMS-ről szóló cikkünkben fogunk beszámolni.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhessen legújabb projektjeinkről és technológiai újdonságainkról.

Trendek és kereslet előrejelzése: A mesterséges intelligencia ereje a készlet-előrejelzésben

A készletgazdálkodás minden vállalkozás kritikus szempontja, amely befolyásolja a költségeket, az ügyfelek elégedettségét és az általános nyereségességet. Hagyományosan a készlet-előrejelzés kézi módszerekre és a múltbeli adatok elemzésére támaszkodott, ami gyakran pontatlanságot és hatástalanságot eredményezett. A mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás megjelenésével azonban a vállalkozásoknak ma már hatékony eszközök állnak rendelkezésükre a trendek és a kereslet soha nem látott pontosságú előrejelzéséhez. Ebben a cikkben a mesterséges intelligencia átalakító erejét vizsgáljuk a készlet-előrejelzésben, és azt, hogy a vállalkozások hogyan használhatják ki ezeket a technológiákat ellátási láncuk működésének optimalizálására.

Szabályozási megfelelés és jogi megfontolások a közüzemi NFT-kkel kapcsolatban

Mivel a nem-kinyerhető közüzemi tokenek (NFT-k) egyre nagyobb teret nyernek a különböző iparágakban, a fejlesztők, a vállalkozások és a felhasználók számára létfontosságú, hogy eligazodjanak a jogi környezetben, és biztosítsák a szabályozási követelményeknek való megfelelést. Miközben a közüzemi NFT-k innovatív megoldásokat kínálnak a tulajdonjog, a hozzáférés-szabályozás és a digitális eszközkezelés terén, jogi kihívásokat is felvetnek a szellemi tulajdonjogokkal, az értékpapír-szabályozással, az adatvédelemmel és a fogyasztóvédelemmel kapcsolatban. Ebben a cikkben a közüzemi NFT-kkel kapcsolatos legfontosabb jogi megfontolásokat és szabályozási megfelelési kérdéseket vizsgáljuk meg, és útmutatást adunk a hatékony navigálásukhoz.