Rendelőknek: előfizetéses vizit online kártyás fizetési rendszerrel

Feltöltés dátuma:

A WebOrigo 2019-ben készítette el speciális, orvosi rendelőknek szánt, havonta levonásra kerülő azaz előfizetéses kártyás fizetési rendszerét. Így a rendelőintézetek és fogorvosok, vagy akár kisállatklinikák egy olyan tagsági rendszert tudnak biztosítani, ahol vendégeik, pácienseik biztonságosan fel tudnak iratkozni a havi díjas a szolgáltatásra, ezáltal kényelmi szolgáltatásokat élvezhessenek, melyet természetesen a rendelők saját maguk határozhatnak meg.

Miért hasznos?

Néhány példa, melyeket korábban már alkalmaztuk:
- Vizitdíj elengedése látogatás esetén
- Munkaidőn kívüli azonnali segítségnyújtás
- Kedvezmény a listaárakból
- Ingyenes féléves kontroll lehetősége

A tagdíj bankkártyás fizetési rendszerrel kerül levonásra az előfizető páciensekről minden hónapban automatikusan, nekik csak egyszer kell a kártyaadataikat megadni. Így a rendelők sokkal hosszabb, tartós kapcsolatot tudnak kiépíteni páciensükkel.

Rendszerünk fix áron, vagy havi díjas alapon is elérhető a rendelők számára, akár rajtunk, akár a WebOrigo viszonteladó partnerein keresztül. Bővebb információért kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot, ezt követően tudunk személyre szabott árat kínálni.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhessen legújabb projektjeinkről és technológiai újdonságainkról.

Óvakodjon a WebOrigo-t megszemélyesítő csalóktól

Tudomásunkra jutott, hogy gátlástalan személyek meggyőző átverések létrehozására használják cégünk nevét és logóját. Ezek a csalók gyakran használnak megtévesztő e-maileket, hamis weboldalakat vagy közösségi média profilokat, amelyek megpróbálják utánozni hivatalos csatornáinkat. Céljuk az, hogy a felhasználókat érzékeny személyes adatok, például bejelentkezési adatok, pénzügyi adatok vagy egyéb bizalmas adatok kiadására csábítsák.

10 gyakori SEO hibák elkerülése az e-kereskedelemben

A keresőoptimalizálás (SEO) kulcsfontosságú minden e-kereskedelmi vállalkozás sikeréhez. Ez a kulcsa annak, hogy webáruháza jól szerepeljen a keresőmotorok találati listáján, vonzza az organikus forgalmat, és végső soron az eladásokat. Vannak azonban olyan gyakori SEO hibák, amelyeket az e-kereskedelmi vállalkozások gyakran elkövetnek, és amelyek akadályozhatják növekedésüket és sikerüket. Ebben a cikkben 10 ilyen gyakori SEO hibát emelünk ki, és betekintést nyújtunk abba, hogyan kerülheti el őket.