Melyik kártyás fizetési rendszert használjam?

Feltöltés dátuma:

Előző cikkünkben már említettük, hogy milyen online kártyás fizetési rendszerek elérhetőek a számunkra. Ezek sokfélék és a legtöbbről elmondható, hogy szinte teljesen ugyanazokat a funkciókat képesek betölteni, mi emberek viszont egy döntési helyzetben (például: melyik fizetési rendszert használjam) elkerülhetetlen módon hezitálni kezdünk. Ebből a döntési helyzetből kiindulva nézzük meg, hogy melyik rendszert miért éri meg használni hogy a webshopunk felhasználóbarát és biztonságos legyen. 

Mik a lehetőségek?

A Barion Smart Gateway (BSG) fizetési rendszeren keresztül bárki fizethet bankkártyájával, regisztráció nélkül úgy, hogy csak meg kell adni a bankkártya adatait. Ezzel együtt, akinek van Barion fiókja, sokkal egyszerűbben és kényelmesebben tud a webshopokban fizetni, így a regisztráció lehetősége mindig fennáll. A BSG használata abszolút ingyenes, sem havi díj, sem csatlakozási díja nincs. A felhasználói felület többnyelvű, mobilon is működik, többféle pénznemmel is tud dolgozni és minden egyes tranzakció azonnali.

 

A CIB Bank kereskedelmi tevékenységet interneten végző ügyfelek számára kiváló választás, ugyanis olyan bankkártyás fizetési megoldást kínál, amely az internetes kereskedelemhez kapcsolódó elektronikus pénzügyi tranzakciók biztonságos megvalósulását biztosítja. A szolgáltatás biztosítja a lehetőséget a kereskedelmi tevékenységet végző ügyfelek számára, hogy az webshopjukban a bankkártyával történő biztonságos (TLS titkosítási eljáráson alapuló) fizetési lehetőséget felkínálhassák a vásárlók részére. Rendelkezésünkre áll a telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat, tranzakciókhoz kapcsolódó műveletek végrehajtása, elektronikus kivonat kibocsátása és biztosítják a tranzakciók azonnali visszaigazolását.

 

A K&H egy innovatívnak tartott bankkártya elfogadási szolgáltatást biztosít a szolgáltatást nyújtók és a kereskedők részére (például: POS terminál, online fizetés, felügyelet nélküli fizetés). A webshopokban a bankkártyás fizetés mellett lehetőség van a SZÉP Kártya használatára is, rendelkezésünkre áll a telefonos ügyfélszolgálat és az e-mail alapú IT támogatás, illetve szintén biztosítják ügyfeleik számára a tranzakciókról történő azonnali visszaigazolást.

 

Az UniCredit Bank hasonló a K&H-hoz, biztonságos és modern megoldást nyújt a webshopot üzemeltetők számára, szintén ugyanezen elv alapján működik az OTP Bank ás a Budapest Bank is, mint az előző kettő alternatíva.

 

A SimplePay, mint online fizetési szolgáltatás saját jogon egy testre szabható megoldást igyekszik kínálni. Ami egyedibbé teszi, hogy elemzéseket, riportokat készít a tranzakciók után, illetve, hogy együttműködik a marketing területén is az ügyféllel. Az ügyfélszolgálatuk egész nap a rendelkezésünkre áll és a tranzakciók vezérlését is kézben tartja (például: sztornó, visszatérítések). Fel tud mutatni olyan lehetőségeket is, mint például a QR kódos fizetés és mivel az OTP Bank már megszüntette a közvetlen bankkártya elfogadó szolgáltatását, így a SimplePay átvette az ügyfeleit e téren.

 

Ezek voltak a legnépszerűbb kártyás fizetési rendszerek, amelyek közül választani lehet, de akad még lehetőség ezeken felül is. Manapság már tisztán látjuk, hogy nem elegendő pusztán a webshopnál történő bankkártya elfogadás. Újabb és újabb megoldások és innovációk jelennek meg azért, hogy a felhasználókat és vásárlókat magukhoz tudják csábítani a szolgáltatók vagy az érdeklődést fenn tudják tartani.

 

 

 

Iratkozzon fel a hírlevelünkre!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhessen legújabb projektjeinkről és technológiai újdonságainkról.

Óvakodjon a WebOrigo-t megszemélyesítő csalóktól

Tudomásunkra jutott, hogy gátlástalan személyek meggyőző átverések létrehozására használják cégünk nevét és logóját. Ezek a csalók gyakran használnak megtévesztő e-maileket, hamis weboldalakat vagy közösségi média profilokat, amelyek megpróbálják utánozni hivatalos csatornáinkat. Céljuk az, hogy a felhasználókat érzékeny személyes adatok, például bejelentkezési adatok, pénzügyi adatok vagy egyéb bizalmas adatok kiadására csábítsák.

10 gyakori SEO hibák elkerülése az e-kereskedelemben

A keresőoptimalizálás (SEO) kulcsfontosságú minden e-kereskedelmi vállalkozás sikeréhez. Ez a kulcsa annak, hogy webáruháza jól szerepeljen a keresőmotorok találati listáján, vonzza az organikus forgalmat, és végső soron az eladásokat. Vannak azonban olyan gyakori SEO hibák, amelyeket az e-kereskedelmi vállalkozások gyakran elkövetnek, és amelyek akadályozhatják növekedésüket és sikerüket. Ebben a cikkben 10 ilyen gyakori SEO hibát emelünk ki, és betekintést nyújtunk abba, hogyan kerülheti el őket.