Miért érdemes ellenőrizni időnként az e-mail címeket?

Feltöltés dátuma:

Ha olyan címre küldünk valamit e-mailben, amely nem létezik, rosszul van írva vagy nem megfelelő postafiókhoz tartozik, akkor problémák merülnek fel a küldés során. Ha marketingesek vagyunk, akkor ez különösen nagy probléma, ám magánemberként sem örvendetes egy adott e-mail cím helyett egy másik után kutatgatni, kérdezgetni. Cikkünkből megtudhatja, hogy miért érdemes időnként ellenőrizni az e-mail címeket.

Mégis miért van szükség az adott e-mail cím hitelességének vizsgálatára?

Egyrészről például azért mert, ha nem ellenőrizzük a címeket és több levél is visszadobásra kerül, akkor romlik a küldői hírnév. Ez pedig azt eredményezi, hogy gyenge lesz a kézbesíthetőség, tehát a leveleink gyakran fognak spam mappákban landolni.

Felmerülhet ilyenkor a küldő félben, hogy akkor küld egy teszt e-mailt, hogy ellenőrizze az e-mail cím hitelességét. Ha visszadobja az e-mailt akkor törölni kell a listáról, elég egyszerűen hangzik, viszont ez elég rossz ötlet. Ha sok e-mailt tesztelünk, akkor annál több fog visszafordulni hozzánk, így ez ártani fog a már előbb említett hírnévnek. Ezzel pedig pontosan ugyanaz fog történni, a levelező rendszer a spam levelek közé fogja dobni a leveleinket.

Az, hogy milyen módszerrel ellenőrizzük az e-mail címek hitelességét, az attól is függ, hogy milyen hosszú a címlistánk amit ellenőrizni kell. Ahelyett, hogy bár a megfelelő technikával, de egyesével ellenőrizzük a több száz névből álló listánkat, célszerű egy hatékonyabb módszerhez folyamodni. Az egyik szoftver (Bouncer) például teljesen automatizált módon fel tudja tárni azon ellenőrzéshez kapcsolódó elemeket, amelyek egy e-mail címnél szükségesek. Ilyen például, hogy eldobható-e, érvénytelen-e, inaktív-e, összefoglaló-e vagy szerepkör-alapú e-mail címről van esetleg szó.

Összességében gondoljunk csak arra, hogy ha már levelet írunk akkor annak célszerű célba is érnie nem igaz? Tapasztaltból adódóan a címlistáknak az egytizede jóeséllyel érvénytelen címeket tartalmaz, erre nagyon figyeljünk oda! Tehát ne spóroljunk azon az időn, amit egy levéllista leellenőrzésére szánnánk, mert hiába akarunk hatékonyak lenni, sokkal nagyobb kárt tud okozni az ellenőrzésnek a kihagyása, mint az a kevés időveszteség.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhessen legújabb projektjeinkről és technológiai újdonságainkról.

Óvakodjon a WebOrigo-t megszemélyesítő csalóktól

Tudomásunkra jutott, hogy gátlástalan személyek meggyőző átverések létrehozására használják cégünk nevét és logóját. Ezek a csalók gyakran használnak megtévesztő e-maileket, hamis weboldalakat vagy közösségi média profilokat, amelyek megpróbálják utánozni hivatalos csatornáinkat. Céljuk az, hogy a felhasználókat érzékeny személyes adatok, például bejelentkezési adatok, pénzügyi adatok vagy egyéb bizalmas adatok kiadására csábítsák.

10 gyakori SEO hibák elkerülése az e-kereskedelemben

A keresőoptimalizálás (SEO) kulcsfontosságú minden e-kereskedelmi vállalkozás sikeréhez. Ez a kulcsa annak, hogy webáruháza jól szerepeljen a keresőmotorok találati listáján, vonzza az organikus forgalmat, és végső soron az eladásokat. Vannak azonban olyan gyakori SEO hibák, amelyeket az e-kereskedelmi vállalkozások gyakran elkövetnek, és amelyek akadályozhatják növekedésüket és sikerüket. Ebben a cikkben 10 ilyen gyakori SEO hibát emelünk ki, és betekintést nyújtunk abba, hogyan kerülheti el őket.