Tömeges SMS: 95%-os megnyitási arány

Feltöltés dátuma:

Hiába terjedtek el nagymértékben a hang- és képtovábbítással is élen járó applikációk, még mindig a mai napig sokkal szívesebben olvassuk el, nyitjuk meg a számunkra küldött, személyre szóló szövegüzeneteket. Többek között, ezért is hasznos a tömeges SMS küldés, mint direkt marketing kommunikáció.

Miért érdemes?

A szövegüzenetek egységes ára piacképesnek mondható, főleg úgy, hogy körülbelül 95%-os a megnyitási arány a tömeges SMS küldés módszere esetében. A hanghívással ellentétben egy egyszerű SMS kevés eséllyel hozza zavarba a célszemélyt és a tapasztalat azt mutatja, hogy egy egyéb módszeren (pl.: hanghíváson) alapuló marketing megkeresést sokkal nehezebben kezeli az, aki kapja, mint egy SMS-t például. A szöveg formátumban kapott információk továbbá visszakereshetőek és pontosak.

Tehát egy ilyen tömeges SMS küldésnél elmondhatjuk, hogy kerüli a tolakodást és a személyeskedést, illetve, hogy egy ilyen kampány mindig a megfelelő célcsoportra bontható, kerülve ezzel az érdektelenebbek rosszallását. Az is a tömeges SMS-kampányok mellett szól, hogy a kampányhoz tartozó dokumentáció egyben visszakereshető és archiválható.

Összességében elmondható, hogy ezek az úgymond személyre szabottnak tűnő SMS üzenetek nagy megnyitási aránnyal rendelkeznek főleg úgy, hogy a küldő azt is látja, hogy ki az, aki „nem vette át” az üzenetet. Az SMS-nek, mint szöveges üzenetnek súlya van és sokkal szívesebben nyitjuk meg, mint például vesszük fel a telefont vagy nyitjuk meg a Messenger üzeneteinket, ha előre tudjuk, hogy marketing kampánnyal találjuk szembe magunkat. Ezen felül, mivel tartózkodó, a címzettek nem lepődnek meg, ijednek meg vagy érzik kínosan magukat és sokkal nagyobb lesz az esélye, hogy az üzenet a célját is eléri, nem csak a címzettet.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhessen legújabb projektjeinkről és technológiai újdonságainkról.

Navigálás a DeFi protokollok között: Az ideális fejlesztési keretrendszer kiválasztása

A decentralizált pénzügyek (DeFi) úttörő erőként jelentek meg a pénzügyi világban, innovatív megoldásokat kínálva a banki, hitelezési, kereskedési és vagyonkezelési területeken. Ahogy a DeFi iránti érdeklődés folyamatosan növekszik, a fejlesztők a DeFi protokollok létrehozásakor rengeteg lehetőséget kapnak. A megfelelő fejlesztési keretrendszer kiválasztása kulcsfontosságú a skálázhatóság, a biztonság és az interoperabilitás biztosítása szempontjából. Ebben a cikkben a legfontosabb szempontokat és tényezőket vesszük sorra, hogy segítsük a fejlesztőket a DeFi protokollfejlesztési keretrendszerek között eligazodni.

A tulajdonjog és a hozzáférés-ellenőrzés forradalmasítása a közüzemi NFT-kkel

A nem-pénzre váltható tokenek (NFT-k) forradalmat indítottak el a digitális tulajdonjogok terén, lehetővé téve az egyének számára, hogy egyedi digitális eszközök felett tulajdonjogot szerezzenek. Bár az NFT-ket elsősorban a digitális művészettel és a gyűjteményekkel hozták összefüggésbe, hasznosságuk messze túlmutat az esztétikán. Az NFT-k újradefiniálják a tulajdonjogot és a hozzáférés-ellenőrzést a különböző iparágakban, és innovatív megoldásokat kínálnak a régóta fennálló kihívásokra. Ebben a cikkben azt vizsgáljuk meg, hogy a használati NFT-k hogyan forradalmasítják a tulajdonjogot és a hozzáférés-ellenőrzést különböző ágazatokban.