Tömeges SMS: 95%-os megnyitási arány
Feltöltés dátuma:
Hiába terjedtek el nagymértékben a hang- és képtovábbítással is élen járó applikációk, még mindig a mai napig sokkal szívesebben olvassuk el, nyitjuk meg a számunkra küldött, személyre szóló szövegüzeneteket. Többek között, ezért is hasznos a tömeges SMS küldés, mint direkt marketing kommunikáció.
Miért érdemes?
A szövegüzenetek egységes ára piacképesnek mondható, főleg úgy, hogy körülbelül 95%-os a megnyitási arány a tömeges SMS küldés módszere esetében. A hanghívással ellentétben egy egyszerű SMS kevés eséllyel hozza zavarba a célszemélyt és a tapasztalat azt mutatja, hogy egy egyéb módszeren (pl.: hanghíváson) alapuló marketing megkeresést sokkal nehezebben kezeli az, aki kapja, mint egy SMS-t például. A szöveg formátumban kapott információk továbbá visszakereshetőek és pontosak.
Tehát egy ilyen tömeges SMS küldésnél elmondhatjuk, hogy kerüli a tolakodást és a személyeskedést, illetve, hogy egy ilyen kampány mindig a megfelelő célcsoportra bontható, kerülve ezzel az érdektelenebbek rosszallását. Az is a tömeges SMS-kampányok mellett szól, hogy a kampányhoz tartozó dokumentáció egyben visszakereshető és archiválható.
Összességében elmondható, hogy ezek az úgymond személyre szabottnak tűnő SMS üzenetek nagy megnyitási aránnyal rendelkeznek főleg úgy, hogy a küldő azt is látja, hogy ki az, aki „nem vette át” az üzenetet. Az SMS-nek, mint szöveges üzenetnek súlya van és sokkal szívesebben nyitjuk meg, mint például vesszük fel a telefont vagy nyitjuk meg a Messenger üzeneteinket, ha előre tudjuk, hogy marketing kampánnyal találjuk szembe magunkat. Ezen felül, mivel tartózkodó, a címzettek nem lepődnek meg, ijednek meg vagy érzik kínosan magukat és sokkal nagyobb lesz az esélye, hogy az üzenet a célját is eléri, nem csak a címzettet.
Iratkozzon fel a hírlevelünkre!
Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhessen legújabb projektjeinkről és technológiai újdonságainkról.
Trendek és kereslet előrejelzése: A mesterséges intelligencia ereje a készlet-előrejelzésben
A készletgazdálkodás minden vállalkozás kritikus szempontja, amely befolyásolja a költségeket, az ügyfelek elégedettségét és az általános nyereségességet. Hagyományosan a készlet-előrejelzés kézi módszerekre és a múltbeli adatok elemzésére támaszkodott, ami gyakran pontatlanságot és hatástalanságot eredményezett. A mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás megjelenésével azonban a vállalkozásoknak ma már hatékony eszközök állnak rendelkezésükre a trendek és a kereslet soha nem látott pontosságú előrejelzéséhez. Ebben a cikkben a mesterséges intelligencia átalakító erejét vizsgáljuk a készlet-előrejelzésben, és azt, hogy a vállalkozások hogyan használhatják ki ezeket a technológiákat ellátási láncuk működésének optimalizálására.