Tömeges SMS: 95%-os megnyitási arány

Feltöltés dátuma:

Hiába terjedtek el nagymértékben a hang- és képtovábbítással is élen járó applikációk, még mindig a mai napig sokkal szívesebben olvassuk el, nyitjuk meg a számunkra küldött, személyre szóló szövegüzeneteket. Többek között, ezért is hasznos a tömeges SMS küldés, mint direkt marketing kommunikáció.

Miért érdemes?

A szövegüzenetek egységes ára piacképesnek mondható, főleg úgy, hogy körülbelül 95%-os a megnyitási arány a tömeges SMS küldés módszere esetében. A hanghívással ellentétben egy egyszerű SMS kevés eséllyel hozza zavarba a célszemélyt és a tapasztalat azt mutatja, hogy egy egyéb módszeren (pl.: hanghíváson) alapuló marketing megkeresést sokkal nehezebben kezeli az, aki kapja, mint egy SMS-t például. A szöveg formátumban kapott információk továbbá visszakereshetőek és pontosak.

Tehát egy ilyen tömeges SMS küldésnél elmondhatjuk, hogy kerüli a tolakodást és a személyeskedést, illetve, hogy egy ilyen kampány mindig a megfelelő célcsoportra bontható, kerülve ezzel az érdektelenebbek rosszallását. Az is a tömeges SMS-kampányok mellett szól, hogy a kampányhoz tartozó dokumentáció egyben visszakereshető és archiválható.

Összességében elmondható, hogy ezek az úgymond személyre szabottnak tűnő SMS üzenetek nagy megnyitási aránnyal rendelkeznek főleg úgy, hogy a küldő azt is látja, hogy ki az, aki „nem vette át” az üzenetet. Az SMS-nek, mint szöveges üzenetnek súlya van és sokkal szívesebben nyitjuk meg, mint például vesszük fel a telefont vagy nyitjuk meg a Messenger üzeneteinket, ha előre tudjuk, hogy marketing kampánnyal találjuk szembe magunkat. Ezen felül, mivel tartózkodó, a címzettek nem lepődnek meg, ijednek meg vagy érzik kínosan magukat és sokkal nagyobb lesz az esélye, hogy az üzenet a célját is eléri, nem csak a címzettet.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhessen legújabb projektjeinkről és technológiai újdonságainkról.

Szabályozási megfelelés és jogi megfontolások a közüzemi NFT-kkel kapcsolatban

Mivel a nem-kinyerhető közüzemi tokenek (NFT-k) egyre nagyobb teret nyernek a különböző iparágakban, a fejlesztők, a vállalkozások és a felhasználók számára létfontosságú, hogy eligazodjanak a jogi környezetben, és biztosítsák a szabályozási követelményeknek való megfelelést. Miközben a közüzemi NFT-k innovatív megoldásokat kínálnak a tulajdonjog, a hozzáférés-szabályozás és a digitális eszközkezelés terén, jogi kihívásokat is felvetnek a szellemi tulajdonjogokkal, az értékpapír-szabályozással, az adatvédelemmel és a fogyasztóvédelemmel kapcsolatban. Ebben a cikkben a közüzemi NFT-kkel kapcsolatos legfontosabb jogi megfontolásokat és szabályozási megfelelési kérdéseket vizsgáljuk meg, és útmutatást adunk a hatékony navigálásukhoz.

Átfogó útmutató a kripto szabályozásokhoz világszerte

Ahogy a kriptopénzek piaca folyamatosan fejlődik és egyre nagyobb teret nyer, a szabályozási keretek világszerte a kormányok és a szabályozó testületek figyelmének középpontjába kerültek. A különböző mértékű elfogadás és szabályozás miatt a kriptovaluták jogi környezetében való eligazodás bonyolult lehet a vállalkozások, a befektetők és a rajongók számára egyaránt. Ebben az átfogó útmutatóban a különböző régiók és országok kriptovalutákra vonatkozó szabályozási megközelítéseit vizsgáljuk, betekintést nyújtva a változó szabályozási környezetbe.