Tömeges SMS: 95%-os megnyitási arány
Feltöltés dátuma:
Hiába terjedtek el nagymértékben a hang- és képtovábbítással is élen járó applikációk, még mindig a mai napig sokkal szívesebben olvassuk el, nyitjuk meg a számunkra küldött, személyre szóló szövegüzeneteket. Többek között, ezért is hasznos a tömeges SMS küldés, mint direkt marketing kommunikáció.
Miért érdemes?
A szövegüzenetek egységes ára piacképesnek mondható, főleg úgy, hogy körülbelül 95%-os a megnyitási arány a tömeges SMS küldés módszere esetében. A hanghívással ellentétben egy egyszerű SMS kevés eséllyel hozza zavarba a célszemélyt és a tapasztalat azt mutatja, hogy egy egyéb módszeren (pl.: hanghíváson) alapuló marketing megkeresést sokkal nehezebben kezeli az, aki kapja, mint egy SMS-t például. A szöveg formátumban kapott információk továbbá visszakereshetőek és pontosak.
Tehát egy ilyen tömeges SMS küldésnél elmondhatjuk, hogy kerüli a tolakodást és a személyeskedést, illetve, hogy egy ilyen kampány mindig a megfelelő célcsoportra bontható, kerülve ezzel az érdektelenebbek rosszallását. Az is a tömeges SMS-kampányok mellett szól, hogy a kampányhoz tartozó dokumentáció egyben visszakereshető és archiválható.
Összességében elmondható, hogy ezek az úgymond személyre szabottnak tűnő SMS üzenetek nagy megnyitási aránnyal rendelkeznek főleg úgy, hogy a küldő azt is látja, hogy ki az, aki „nem vette át” az üzenetet. Az SMS-nek, mint szöveges üzenetnek súlya van és sokkal szívesebben nyitjuk meg, mint például vesszük fel a telefont vagy nyitjuk meg a Messenger üzeneteinket, ha előre tudjuk, hogy marketing kampánnyal találjuk szembe magunkat. Ezen felül, mivel tartózkodó, a címzettek nem lepődnek meg, ijednek meg vagy érzik kínosan magukat és sokkal nagyobb lesz az esélye, hogy az üzenet a célját is eléri, nem csak a címzettet.
Iratkozzon fel a hírlevelünkre!
Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhessen legújabb projektjeinkről és technológiai újdonságainkról.
Információbiztonság - 41/2015 BM
Az emberi társadalom, amióta világ a világ, folyamatosan fejlődik, kutat, fedezz fel dolgokat. Mára technikai eszközök sokasága és ezzel együtt a digitális világhálózat milliónyi lehetséges változata áll rendelkezésünkre. A fejlődés mindig teremt új dolgokat, új ismereteket, új szakmákat és új törvényeket.