Elindult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” Program | Sonkodi Ádám kollégánk várja a hívását: +36 30 688 6846

Tömeges SMS: 95%-os megnyitási arány

Feltöltés dátuma:

Hiába terjedtek el nagymértékben a hang- és képtovábbítással is élen járó applikációk, még mindig a mai napig sokkal szívesebben olvassuk el, nyitjuk meg a számunkra küldött, személyre szóló szövegüzeneteket. Többek között, ezért is hasznos a tömeges SMS küldés, mint direkt marketing kommunikáció.

Miért érdemes?

A szövegüzenetek egységes ára piacképesnek mondható, főleg úgy, hogy körülbelül 95%-os a megnyitási arány a tömeges SMS küldés módszere esetében. A hanghívással ellentétben egy egyszerű SMS kevés eséllyel hozza zavarba a célszemélyt és a tapasztalat azt mutatja, hogy egy egyéb módszeren (pl.: hanghíváson) alapuló marketing megkeresést sokkal nehezebben kezeli az, aki kapja, mint egy SMS-t például. A szöveg formátumban kapott információk továbbá visszakereshetőek és pontosak.

Tehát egy ilyen tömeges SMS küldésnél elmondhatjuk, hogy kerüli a tolakodást és a személyeskedést, illetve, hogy egy ilyen kampány mindig a megfelelő célcsoportra bontható, kerülve ezzel az érdektelenebbek rosszallását. Az is a tömeges SMS-kampányok mellett szól, hogy a kampányhoz tartozó dokumentáció egyben visszakereshető és archiválható.

Összességében elmondható, hogy ezek az úgymond személyre szabottnak tűnő SMS üzenetek nagy megnyitási aránnyal rendelkeznek főleg úgy, hogy a küldő azt is látja, hogy ki az, aki „nem vette át” az üzenetet. Az SMS-nek, mint szöveges üzenetnek súlya van és sokkal szívesebben nyitjuk meg, mint például vesszük fel a telefont vagy nyitjuk meg a Messenger üzeneteinket, ha előre tudjuk, hogy marketing kampánnyal találjuk szembe magunkat. Ezen felül, mivel tartózkodó, a címzettek nem lepődnek meg, ijednek meg vagy érzik kínosan magukat és sokkal nagyobb lesz az esélye, hogy az üzenet a célját is eléri, nem csak a címzettet.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre!

Iratkozzon fel a hírlevelünkre, hogy elsőként értesülhessen legújabb projektjeinkről és technológiai újdonságainkról.

Kiberbiztonsági program a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara biztosításával

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara 2025-ben elindította Kiberbiztonsági programját. A program keretében többféle szolgáltatást is nyújtunk a kkv-knak. A szolgáltatások azt az igényt hivatottak kielégíteni, hogy a magyar vállalkozások mind a jogi megfelelés, mint a technológiai szintű védelem terén megbízható támogatásban részesüljenek. Célunk továbbá, hogy a kiberbiztonsági piac résztvevőit megismertessük egymással, ezáltal is segítve ennek a feltörekvő piacnak az erősödését.

Elindult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” Program

A WebOrigo részt vesz a programban, mint potenciális szolgáltató partner.